הפרטים הקטנים עושים את כל ההבדל. כן, ניתן לצאת בהכרזות והילולות, ולעשות הרבה הייפ. ועם זאת, פעמים רבות, לקוחות ואנשים מסביב מסתכלים דווקא על הפרטים הקטנים, ההתנהגויות הניואנסיות שמראות את טיבו האמיתי של מוצר, שירות ואפילו בית עסק. מדבקות צבעוניות עוזרות להתייחס לחלק מהפרטים הקטנים הללו, ולספק עוד פינה של צבע לעולם.
מדבקות צבעוניות כמסרים שיווקיים
כמו כל אלמנט שיווקי, מדבקות צבעוניות מאפשרות לנו להעביר מסרים. על כן, ניתן לשאול, אילו מסרים ניתן להעביר באמצעותן? זה כבר תלוי במיתוג העסקי, בפרוטוקולים העסקיים ובציפיות השוק. אם לדוגמה, נבחר במדבקה כתומה, סביר להניח שאנחנו מנסים לרמז ולסמל שיש מבצע. אם נבחר במדבקה אדומה, יכול להיות שאנחנו מנסים למשוך תשומת לב לכתוב. אם נבחר במדבקה שחורה, יכול להיות שאנחנו מסמלים משהו חדש, שהלקוח אפילו לא מכיר.
מדבקות צבעוניות כאמצעי להכוונת לקוחות
ובכך, מדבקות צבעוניות מאפשרות לנו לייצר שפה של צבעים. לא רק שאנחנו יכולים לדבר ללקוח בשפה שהוא כבר מכיר (מדבקות כתומות), למשוך תשומת לב לפריט מסוים (מדבקות אדומות), או להגדיר מחדש את סכמת הצבעים בעסק שלנו (מדבקות בכל צבע שהלקוח לא בהכרח מבין או מזהה משמעותו). כך שאנחנו יכולים לספק מפה של התמצאות. "כאן הפריטים לשים לב אליהם", "כאן הפריטים שבמבצע", וכאן הפריטים ש… (הזן תיאור, פונקציה או פיצ'ר).
מדבקות צבעוניות לניהול חווית קנייה (או עיון במוצרים) אישית
כך שמדובר על שפה די ניואנסית של הכוונה. אפשר לראות את זה קצת כמו שלטים בחנות, או רמזורים, במובן מסוים. זו דרך להעביר מסרים ללקוח, גם בלי להגיד את זה באופן מפורש. כך שהלקוח יכול לנהל את החוויה של עצמו ופשוט להיוועץ בשפת הצבעים הקיימת בחנות. ובכך אנחנו יכולים להתייחס לפרטים הקטנים, בצורה צבעונית וקלה יחסית. ואם יש לנו הרבה מאוד פריטים, אין בכך בעיה – כי ניתן להדפיס הרבה מאוד מדבקות צבעוניות. ולא רק זה, ניתן להדביק אותן על רוב סוגי המוצרים. אצלנו ניתן לבחור עד 8 צבעים, ובכל סוג של חומר.